Hyvä asiakaspalvelu vaatii enemmän kuin pelkän palkkiojärjestelmän

Ricoh Europe, Lontoo, 10.5. 2017 – Richard Branson on joskus sanonut, että “on tärkeää asettaa asiakkaiden odotukset realistiselle tasolle ja pelkän saavuttamisen sijaan ylittää ne – mielellään yllättävällä…

Lue lisää

Miten kasvuyritystapahtuma Slush kerää asiakastietoa?

Euroopan suurin kasvuyritystapahtuma Slush yhdisti voimansa Ricohin ja asiakaskokemuksen mittaamiseen ja hyötykäyttöön erikoistuneen Experq’n kanssa paremman asiakaskokemuksen puolesta. Marraskuussa 2015 Helsingin Messukeskuksessa järjestetyssä tapahtumassa vieraili…

Lue lisää

Nyt tehdään oikeasti yhteistyötä

Digitalisaatio tuli. Se tuli kaikkialle, ei ainoastaan töihin ja kotiin, myös ylle ja iholle, käsiin, jalkoihin ja silmiin. Elämme yhtä sen monista vaiheista, sanokaamme sitä…

Lue lisää

Kokous kaikilla aisteilla

Aloitamme neuvottelun. Tarkemmin sanottuna etäneuvottelun, videoneuvottelun, virtuaalineuvottelun, interaktiivisen kokouksen, siitä voi käyttää mitä nimeä tahansa. Tarkoituksena on yhdistää päät ja ajatukset sekä saavuttaa hyvä ja…

Lue lisää

Olipa mukava asioida infokioskissa

Suomi on itsepalvelun maa. Olemme tottuneet tilaamaan itse, ostamaan automaatista, noutamaan hyllystä ja katselemaan niitä näitä omassa rauhassa. Meillä itsepalvelua suositaan siksi, että sen mutkattomuus…

Lue lisää