
Videoneuvotteluratkaisut lisäävät henkilöstövuokraus- ja rekrytointiyritysten haastatteluja ja tapaamismääriä
Henkilöstövuokraus- ja rekrytointi- sekä henkilöarviointeja tekevien yritysten liiketoiminnan ytimessä on potentiaalisten työntekijöiden tapaamiset ja haastattelut. Nämä vievät aikaa ja vaativat monesti matkustamista, mikä lisää kustannuksia.…
Lue lisää
Puhutaan säästämisen sijaan kommunikaation tehostamisesta
Jos viimeisten vuosien aikana on tullut paljon uutta tekniikkaa ja teknologiaa niin uskomme, että tulevaisuudessa sitä tulee eteen vielä enemmän ja mielenkiintoisempana. Hienoimpana se fiilis,…
Lue lisää
Hyvä asiakaspalvelu vaatii enemmän kuin pelkän palkkiojärjestelmän
Ricoh Europe, Lontoo, 10.5. 2017 – Richard Branson on joskus sanonut, että “on tärkeää asettaa asiakkaiden odotukset realistiselle tasolle ja pelkän saavuttamisen sijaan ylittää ne – mielellään yllättävällä…
Lue lisää
Miten kasvuyritystapahtuma Slush kerää asiakastietoa?
Euroopan suurin kasvuyritystapahtuma Slush yhdisti voimansa Ricohin ja asiakaskokemuksen mittaamiseen ja hyötykäyttöön erikoistuneen Experq’n kanssa paremman asiakaskokemuksen puolesta. Marraskuussa 2015 Helsingin Messukeskuksessa järjestetyssä tapahtumassa vieraili…
Lue lisää
Nyt tehdään oikeasti yhteistyötä
Digitalisaatio tuli. Se tuli kaikkialle, ei ainoastaan töihin ja kotiin, myös ylle ja iholle, käsiin, jalkoihin ja silmiin. Elämme yhtä sen monista vaiheista, sanokaamme sitä…
Lue lisää
Kokous kaikilla aisteilla
Aloitamme neuvottelun. Tarkemmin sanottuna etäneuvottelun, videoneuvottelun, virtuaalineuvottelun, interaktiivisen kokouksen, siitä voi käyttää mitä nimeä tahansa. Tarkoituksena on yhdistää päät ja ajatukset sekä saavuttaa hyvä ja…
Lue lisää
Olipa mukava asioida infokioskissa
Suomi on itsepalvelun maa. Olemme tottuneet tilaamaan itse, ostamaan automaatista, noutamaan hyllystä ja katselemaan niitä näitä omassa rauhassa. Meillä itsepalvelua suositaan siksi, että sen mutkattomuus…
Lue lisää